• Bel ons 078 - 6 111 040

Nieuws

Home » Nieuws » Kwaliteitssysteem van People in Place
Klanttevredenheid

Kwaliteitssysteem van People in Place

Om het certificaat van het keurmerk Blik op Werk te behouden moeten wij elk jaar aantonen dat wij voldoen aan de hieraan gestelde eisen. Naast over hoe wij omgaan met privacy gevoelige informatie en hoe ons klachtenregistratiesysteem werkt, is het continu meten van klanttevredenheid van groot belang.

Over het meetjaar 2016 /2017 behaalde People in Place het Klanttevredenheidscijfer van:

Meten van (tussentijdse) klanttevredenheid door People in Place

Door het regelmatig meten van onze activiteiten, door middel van het houden van tussentijdse enquêtes, kunnen wij snel reageren op veranderde vragen of situaties van klanten en cliënten. Naast het meten van Clienttevredenheid meten wij ook de klant-/ opdrachtgever tevredenheid. Uit het laatste externe tevredenheidsonderzoek van Blik op Werk / Panteia van juni 2016 behalen wij gemiddeld een klanttevredenheidscijfer 7,8 op onze brede dienstverlening. Een mooi cijfer! Dit cijfer laat een stijgende trend zien over de afgelopen jaren. 

Waar zijn onze klanten en Cliënten het meest tevreden over?

People in Place komt vaak in beeld via "mond tot mond" reclame.

Als een opdrachtgever People in Place BV aanraadt bij anderen, is dat een belangrijk teken van tevredenheid. Daarom is hiernaar gevraagd in de vragenlijst. 

De definitieve cijfers worden bekend gemaakt via de website van Blik op Werk. Deze zijn beschikbaar nadat de jaarlijkse audit heeft plaatsgevonden.

Ook een situatie met re-integratie of outplacement? 

Zit u in een situatie waarin outplacement of re-integratie aan de orde is? Neem dan contact op met een van onze consulenten, coaches of trainers. Zij kunnen u precies uitleggen welk traject in uw specifieke situatie het beste bij u past. Vraag meer informatie per telefoon 078-6111040 of mail met info@peopleinplace.nl

Terug naar overzicht

People in Place is actief in de regio: