• Bel ons 078 - 6 111 040

Kandidaten

Home » Diensten » People in Jobs » Kandidaten » Projectleider, medewerk(st)er communicatie, administratief medewerk(st)er

Projectleider, medewerk(st)er communicatie, administratief medewerk(st)er

Persoonlijk profiel

"Los laten is tijdelijk het houvast verliezen, niet loslaten is voor altijd het houvast verliezen"

Ik werk vanuit een pure en professionele passie voor veranderingen die verbetering brengen:

  • resultaatgericht dromen
  • ruimte geven
  • input genereren
  • beoordelen
  • respecteren
  • creëren
  • verbinden
  • realiseren

Als proces- en projectleider ben ik altijd op zoek naar oplossingen die zowel klantgerichtheid en efficiency als tevreden medewerkers opleveren. Indien aan het laatste aspect onvoldoende aandacht wordt besteed, zal iedere oplossing slechts van korte duur zijn. Alleen oplossingen die door alle partijen gedragen worden, kunnen structureel zijn.

Door mijn werkervaring op diverse niveaus ben ik in staat snel te levelen en goodwill te kweken.

Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging voor 16 tot 24 uur in de week waarin ik mijn passie kwijt kan binnen een straal van 30 km rond Gorinchem.

Tevens ben ik geïnteresseerd in beschikbare uitvoerende functies. Deze werkzaamheden heb ik altijd met veel plezier verricht. Zij bieden mij daarnaast de gelegenheid een organisatie van binnenuit beter te leren kennen, hetgeen de kwaliteit van evt. latere besluiten ten goede kan komen.

Interesses:
Zwemmen, wandelen, skiën, lezen, muziek luisteren en lekker eten (koken). Bijles geven aan kinderen in de leeftijd van 12 tot 17 jaar.

Talen:
Nederlands, Engels, Frans en Duits

Cursussen:
Typevaardigheid

Rijbewijs B:
Ik ben in het bezit van een auto

 

Opleiding

1990-1995 : Management toerisme en recreatie, Nationale Hogeschool voor Toerisme en Verkeer (N.H.T.V.) Breda , Toerisme en recreatie, vrijetijdskunde, marketing (NIMA-A), management en organisatie, bedrijfseconomie, algemene economie, pr en voorlichting, communicatieve vaardigheden, automatisering, onderzoek, recht, planologie, Nederlands. Engels, Frans en Spaans

1983-1989 : Gymnasium, Gymnasium Camphusianum Gorinchem

Relevante ervaring

2015 - heden

Medewerker PR en Communicatie, People in Place te Dordrecht

Als medewerker PR en Communicatie ben ik er mede verantwoordelijk voor dat de websites en het pr-materiaal er aantrekkelijk en taalkundig correct uitzien:

  • corrigeren van teksten voor de websiteop spel- en stijlfouten;
  • herschrijven van teksten;
  • tekstopbouw checken op logica;
  • vacatures plaatsen op de website:
  • c.v.'s van kandidaten plaatsen op de website.

Deze werkzaamheden verricht ik (deels) ook voor Cereo (www.cereo.nl) en voor Dé Arbeidsmediators (www.dearbeidsmediators.nl)

2016 - heden

Medewerker haalbaarheidsonderzoeken, People in Place te Dordrecht

Als medewerker haalbaarheidsonderzoeken ben ik verantwoordelijk voor het accuraat uitwerken van de haalbaarheidsrapportages.

Dit gebeurt op basis van:

  • de rapportage arbeidsdeskundige;
  • gegevens van de arbo-arts;
  • de Functionele Mogelijkheden Lijst (FML);
  • de intakerapportage met daarin de bevindingen van de coach van People in Place;
  • het rapport Persoonlijke flexibiliteit.

Alle informatie wordt in de haalbaarheidsrapportage helder, overzichtelijk en taalkundig juist verwoord met een deskundig advies voor opdrachtgevers en cliënten.

Juni 2016 - oktober 2016

Medewerker PR en Communicatie, Stichting CVO-AV te Gorinchem

Taken:

Corrigeren, redigeren en uniformeren (lay-out en opmaak) van het jaarverslag 2015 inclusief het aanleveren van een planningsdocument voor 2016. Het maken van een startdocument voor het jaarverslag 2016 waarin o.a. aandacht wordt besteed aan mogelijke inzet van audio-visuele middelen en aan de toegankelijkheid.

2009 - 2015

Proces- en projectleider deelnemersadministratie (vervangend hoofd deelnemersadministratie), R.O.C. Da Vinci College, Gorinchem-Dordrecht

Taken:

Het bevorderen van de klantgerichtheid van de organisatie zowel naar externe als naar interne klanten door het, in overleg met alle betrokkenen, vaststellen en handhaven van heldere werkprocessen.

2005 - 2009

Coördinator deelnemersadministratie, R.O.C. Da Vinci College, Gorinchem-Dordrecht

Taken:

Leiding geven aan 20 administratieve medewerkers, het voeren van functioneringsgesprekken, zorgdragen voor een kloppende leerling administratie. Verantwoordelijk voor de administratieve intake bij binnenkomst van de leerling tot het aanmaken van het diploma bij het vertrek.

Invoeren van front- en backoffice. Bijbehorende werkprocessen beschrijven en uitwerken in makkelijk leesbare werkinstructies. Vaststellen van taken, bevoegdheden en bijbehorende functieprofielen. Naar aanleiding van benoemde competenties scholingsbehoefte in kaart brengen. Voorlichting geven aan en draagvlak creëren bij de onderwijsteams. Duidelijke taakscheiding DA en onderwijsteams vaststellen. Naar aanleiding hiervan evt. formatiebehoefte DA aanpassen. Standaardformulieren en rapportages uniformeren en uit het systeem genereren.

2002 - 2005

Medewerker deelnemersadministratie, R.O.C. Da Vinci College, Gorinchem-Dordrecht

Taken:

Administratie, mutaties verwerken, archiveren.

1999 - 2002

Pr- en marketingfunctionaris, Hotel Gorinchem / HCR 't Spinnewiel, Gorinchem

Taken:

Opstellen pr-/marketingplan, advertentiebeleid,             opzetten van database, samenstellen bedrijfsstatistieken t.b.v. het management,                     initiëren en coördineren van acties, verzorgen van mailingen.

1997 - 1999

Management-assistente / marketing medewerker, Probouw Trading B.V. , Arkel

Taken:

Verzorgen schriftelijke (cijfer)presentaties, opzetten van database, initiëren en coördineren van acties, verzorgen van mailingen, samenstellen van bedrijfsstatistieken, personeelszaken en diverse administratieve taken.

1997 - 1998

Medewerkster toerisme, Gemeente Gorinchem (Kunstgebouw), Gorinchem

Taken:

Uitvoering actiepunten beleidsplan Toerisme gemeente Gorinchem.

1995 - 1997

Diverse administratieve functies, Diverse uitzendbureau's

Taken:

Administratieve werkzaamheden in de volgende richtingen:

  • financieel;
  • bestuurlijk juridisch;
  • boekhoudkundig;
  • logistiek;
  • balie.


Telefoniste / receptioniste

1994

Medewerkster contractactiviteiten, Biesbosch College / Midveld College te Dordecht

1989 - 1990

Boekhoudkundig-administratief medewerkster, Technische handelsonderneming Van Oirschot B.V., Gorinchem

1989 - 1993 (diverse perioden)

Boekhoudkundig medewerkster, Snelle Vliet Touringcars B.V., Hardinxveld-Giessendam

Overige informatie

Beschikbaar: 16 - 24 uren per week
Werk- en denkvermogen: HBO
Woonplaats: Hoogblokland
Relevante werkervaring: ruim 20 jaren

Geïnteresseerd?

Neem dan contact op met People in Jobs via het telefoonnummer 078 - 6 111 040
of per e-mail: info@peopleinplace.nl

People in Place is actief in de regio: