• Bel ons 078 - 6 111 040

Kandidaten

Home » Diensten » People in Jobs » Kandidaten » Management-assistente / administratief medewerk(st)er

Management-assistente / administratief medewerk(st)er

Persoonlijk profiel

Op dit moment ben ik werkzaam als assistente afdelingsmanager bij een verpleeghuis voor dementerende ouderen. Door een reorganisatie binnen de stichting zijn er geen teamleiders meer aanwezig. Hierdoor zijn er veel administratieve, uitdagende taken vrij gekomen op de afdeling. Deze heb ik opgepakt en ik heb hier mijn sterke kracht in gevonden. Graag zou ik mezelf willen ontwikkelen en mijn krachten willen benutten. Ik ben op zoek naar een drukke en uitdagende baan. Mijn sterke eigenschappen zijn:

  • plannen en organiseren;
  • nauwkeurig werken;
  • netjes en ordelijk werken;
  • betrouwbaar;
  • hoge kwaliteit leveren;
  • leergierig zijn.

Video kennismaking

Opleiding

2016- 2017 : Management assistente, Schoevers Rotterdam

2010- 2013 : Verzorgende IG, Albeda College Rotterdam

2004- 2005 : SPW3, Da Vinci College Dordrecht

1999- 2004 : HAVO, Farelcollege Ridderkerk , Cultuur en maatschappij

Relevante ervaring

2015- heden

in opleiding voor teamleider, Het Parkhuis

In 2015 ben ik naast mijn werkzaamheden als EVV’er in de leer bij mijn teamleider gekomen voor de functie teamleider.

Kasboek beheer, roosterwerk.

In 2016 ben ik de rol assistente van de afdelingsmanager gaan vervullen. Hierbij neem ik veel taken waar voor mijn manager. Taken zijn o.a. roosterwerk, kasbeheer, inkomende telefonie en post beheren, ziekmeldingen verwerken.

2013- heden

Eerst Verantwoordelijke Verzorgende (EVV’er), Het Parkhuis

Ik ben verantwoordelijk voor alle administratieve en zorg taken rondom 5 bewoners, leerling begeleiding, medicatie toedienen en bestellen, verpleegtechnische handelingen, kasboek beheer en roosterwerk.

2010- 2013

Leerling Verzorgende IG, Het Parkhuis

2009- 2010

Winkelverkoopster, The Stone

Verkoop van vrouwen en heren kleding, kasbeheer,   bestellingen doen en controleren.

2004- 2005

Stagiaire kinderopvang, Villa Nova

2003- 2009

winkelverkoopster/ commercieel medewerkster binnendienst, Van Gelder AGF

Telefoon aannemen, klanten ontvangen, verkooporders verwerken, offertes maken, facturen maken, plannen van logistiek bij nalevering goederen.

Extra Informatie

Kennis en vaardigheden

Talen:
Nederlands ( uitstekend in woord en geschrift).
Engels ( goed in woord en geschrift). 
Duits ( redelijk goed in woord en geschrift). 

Office:
Word, Excel, outlook vaardig in gebruik.

Hobby’s en interesses

Autosport, racen, mode, dagjes weg, familie en vrienden, huis decoreren en shoppen.

Overige informatie

Beschikbaar: 32-36 uren per week
Werk- en denkvermogen: HAVO / MBO
Woonplaats: Gorinchem
Relevante werkervaring: 10

Geïnteresseerd?

Neem dan contact op met People in Jobs via het telefoonnummer 078 - 6 111 040
of per e-mail: info@peopleinplace.nl

People in Place is actief in de regio: