• Bel ons 078 - 6 111 040

Kandidaten

Home » Diensten » People in Jobs » Kandidaten » Financiële allrounder op HBO+ niveau

Financiële allrounder op HBO+ niveau

Persoonlijk profiel

Ik ben een ervaren, hardwerkende, loyale, sociale, punctuele financieel administratieve wereldburger met een HBO+ werk- en denkniveau, die hoofd- en bijzaken van elkaar kan onderscheiden en in staat is buiten de kaders te denken.

Ik zoek een interessante baan voor 3-4 dagen per week, het liefst in de regio Hoeksche Waard, Rotterdam of Dordrecht.

KERNVAARDIGHEDEN / COMPETENTIES

Aanpassingsvermogen, analytisch vermogen, anticiperen, assertiviteit, betrokkenheid, coachen, collegialiteit, computervaardigheid, doorzettingsvermogen, helikopterview, luisteren, observeren onderhandelen, oplossingsgericht, probleemanalyse, resultaatgericht, samenwerken, stressbestendig, tactisch gedrag, verantwoordelijkheid, visie, zelfkennis.

ANDERE RELEVANTE VAARDIGHEDEN EN ERVARING

Computervaardigheden

  • Microsoft Office Excel
  • Microsoft Office Word
  • Microsoft Office Power Point
  • Microsoft Office Outlook
  • Exact
  • Baan / SAP
  • Finin
  • Davilex
  • Adminsoft
  • Anva
  • Anfin

Talen
Nederlands : moedertaal
Engels          : zeer gevorderd; lezen, schrijven, luisteren en spreken
Duits            : gevorderd; lezen en schrijven; praktische vaardigheden: luisteren en spreken         
Frans           : basisvaardigheden

Rijbewijs
Ik heb een Nederlands rijbewijs B.

Interesses
Internationale samenwerking, duurzame energie, muziek, lezen, reizen, koken.

Opleiding

Heden : HBO bedrijfskunde basisopleiding met financiën, NHA

2009 : Financial Management in Developing Countries, USAID Malawi

2008 : Taalcursus Chitumbuka, VSO Malawi

2008 : ICT I + II (In Country Training), VSO Malawi

2006 : Frans (HAVO), Albeda College Rotterdam

1995 – 1998 : Levensmiddelentechnologie, Holland College Delft

1990 - 1995 : MAVO, Interconfessioneel Westland College - Het Kruispunt Naaldwijk

Relevante ervaring

Augustus 2010 – heden

Directeur, Mwanawaleza Limited - Kasungu en Salima, Malawi (Zuid-Oost Afrika)

Lokale ‘charity company’, gericht op het begeleiden van kleine bedrijven, onderwijs, energiearmoede en irrigatie. Zie: www.mwanawaleza.org

  • Stimuleren en begeleiden van ‘small scale businesses’
  • Opzetten van rurale productienetwerken
  • Verkoop en installatie van lampen op zonne-energie
  • Ontwikkeling van schoolinfrastructuur
  • Begeleiding van irrigatie- en voedselveiligheidsprojecten
  • Training en demonstraties m.b.t. huishoudenergie
  • Beheer van donorgelden
  • Opzetten van een administratiesysteem
  • Trainen en begeleiden van lokale medewerkers

Mei 2014 – september 2014

Financieel medewerker , Overwater Assurantie Adviesbureau - Mijnsheerenland

Adviesbureau voor bedrijven en particulieren met betrekking tot verzekeringen, pensioenen en financiële diensten.

Ziektevervanging, gedurende mijn verlofperiode in Nederland

Verantwoordelijk voor de financiële activiteiten, onder meer:

  • Debiteurenadministratie
  • Bankverwerking: betalen en incasseren
  • Controle rekening couranten provinciaal en volmacht
  • Afrekening volmacht
  • Administratie rekening courant
  • Aangifte assurantiebelasting
  • Aangifte omzetbelasting
  • Leveren van management informatie o.a. overzicht debiteuren, credit saldi, omzetoverzichten.

Mei 2008 – augustus 2010

Financieel directeur, Matunkha Centre - Rumphi, Malawi (Zuid-Oost Afrika)

Lokale non-governmental organization op het gebied van wezenzorg, water & sanitaire voorzieningen, zorg voor AIDS patiënten en chronisch zieken, onderwijs, landbouw en dorpsontwikkeling

  • Opzetten van een breder gedragen financiële afdeling binnen de bestaande organisatie
  • Samenstellen van financiële rapporten
  • Advies aan management
  • Toezicht houden op de fondsen vanuit USAID
  • Budgetten maken
  • Supervisie van en training aan medewerkers van de financiële afdeling

September 1998 – april 2008

Hoofd administratie, J.A. Bekkers Specialiteiten B.V. - Dordrecht

Productiebedrijf in voedingsmiddelen

  • Financiële administratie: crediteuren, debiteuren, bank, betalingen, incassowerkzaamheden
  • Samenstellen van financiële rapportages ten behoeve van management
  • HRM
  • Kostprijscalculaties
  • Verkoop binnendienst
  • Inkoop en logistiek
  • Kwaliteitscontrole en voedselveiligheid; certificaten H.A.C.C.P. en E.E.G.
  • IT management
  • Opzetten nieuwe productielocatie in Polen

Overige informatie

Beschikbaar: 20 - 24 uur
Werk- en denkvermogen: HBO+
Woonplaats: Mijnsheerenland
Relevante werkervaring: 18 jaren

Geïnteresseerd?

Neem dan contact op met People in Jobs via het telefoonnummer 078 - 6 111 040
of per e-mail: info@peopleinplace.nl

People in Place is actief in de regio: